#1 Skrevet Februar 24, 2011 heisann ska montere senkesett fra min delebil a4 over på passat tdi..de jeg lure på må du virkeligt av med alt av bærebru osvosv for og få demperen ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 24, 2011 Hvilken årsmodell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 24, 2011 1998 modell:-)begge er det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 24, 2011 1998 modell:-)begge er det Okei, foran og bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 24, 2011 jepp:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 24, 2011 Da er det vel multilink forstilling regner jeg med, samme på de bilene. Arve Egeberg har laget en knall samletråd, prøv den. det gjorde jeg; ) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=183117 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 24, 2011 helt topp tusen takk:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 24, 2011 helt topp tusen takk:-) Bare hyggelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...