#1 Skrevet Februar 24, 2011 Kom over denne snutten på YouTube tidligere i dag. Dette er vel på Våler? Og på hvilket treff skjedde dette (ser filmen er lagt inn 28. mai 2008)? Klubbtreff? Synes det var kun VW/Audi å se der, samt at jeg syntes jeg hørte noen kjente stemmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 24, 2011 Oisj, får ikke håpe jeg går på den smellen... Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 24, 2011 Gti 16v bremser som hugger i litt mye bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 24, 2011 Derfor har jeg nå strupeventiler fra Scirocco 16v på min:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 24, 2011 Derfor har jeg nå strupeventiler fra Scirocco 16v på min:) Ja, må vel til med det på min egen også nå som det blir ombygd til skivebrems bak på den Men ingen som vet hvilket treff dette er fra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 25, 2011 Eg var jævlig nær samme greia på Våler i sommer, skivebremser med Golf 4 kalipper (2mm større stempel enn G2 16v) biter litt vel hard får en vel si. Derfor ligger det Scirocco 16v strupeventiler i kjelleren klar for montering hos meg også! For meg ser det ut som den kjører med full slicks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 25, 2011 dæven døtte ....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 25, 2011 Dette er vel rundt 2003 eller noe slikt mener jeg å huske. Jamex understell, Pirelli Pzero Corso gateslicks fra JTCC mener jeg det var -Hold avstand, barn leker- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 25, 2011 Ok, takk for info Bård 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 25, 2011 Kan ha vært før også kanskje.. 2002? Legg merke til at Ståle her klarer å rulle og være airborn uten å være av banen ikke dårlig prestert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 25, 2011 Tipper rundt 02 selv, 03 eller 04 tror jeg ikke det kan ha vært. Good times 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 25, 2011 (endret) Hørtes ut som en av Ålesund gutta i bakgrunnen der. å så lenge varte det.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 25, 2011 Høres ut som Marco spør du meg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 25, 2011 Er nok Marco ja.. og Wathne..??... (eller er det meg sjøl tro?? ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 26, 2011 Det er Marco sin legendariske "Oioioi!!!" man hører der ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...