#1 Skrevet Februar 24, 2011 Har kjøpt meg en forgasser men mangler en skru/dyse eller noe i den. Har et bilde av en tilsvarende forgasser der jeg har ringet rundt det som mangler. Noen som vet hva den er til og hvor det går ann å kjøpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 24, 2011 Jeg kjenner ikke disse forgasserne, men jeg vil tro det er en dyse. Tomgangsdyse kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 25, 2011 http://www.fastroadcars.co.uk/shop/index.php De her kan sikkert hjelpe deg med delen hva enn den er.... Eventuelt så må du hoste opp et større bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 27, 2011 Siden dere var så grinete etter å få større bilde, så når har jeg fixa det Ser etter nermere inspeksjon at det er en kondreid flatskru, som er en settmutter på. Er der for å feste "trakta" som er inne i forgasseren. Enten lager jeg en bolt selv, eller så tar jeg gjerne imot tips om hvor dette skaffes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...