Utvendig antenne på Golf 5?

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan svare meg på hvorfor ikke alle 5'ere ikke har utv antenne?

Stort sett så har de fleste det, men min har ikke det så lurer egentlig bare på hvorfor noen har og andre ikke, og hvordan antenne det er på min?

Skal ikke bytte eller noe, bare rein nysgjerrighet: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter takantenne på biler med navi og/eller telefon.

FM-antenne finnes i rutene bak på disse bilene :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, jeg har ikke navi eller telefon, men sjefen og naboen har heller ikke det og de har utvendig antenne?

tenkte på det med navi og sånt først jeg oxo, men når de har samme utstyr som meg så skjønner jeg det ikke noe igjen:/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg tenker meg om så stemmer det jo at noen Golf 5 har denne 'gammeldagse' antennepisken. Navi/telefonantennen er av haifinne typen.

Sjekket litt på finn.no, og det er ikke mange med antennepisken, og ikke kan jeg se noen forskjell på de med og uten...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må korrigere meg selv. Ser ut som 2004 og 2005 modellene ikke har pisken, mens alle 2006 -> modellene har

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, takk for info, det hjalp for satt å tenkte på det hver gang jeg møtte en lik bil og så om den hadde eller ikke.. hehe:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.