#1 Skrevet Februar 25, 2011 (endret) Ny mnd og nye muligheter Møte Torsdag 3 mars kl 19:30 McDonals Oasen. (jeg får ikke mulighet å være så lenge, skal på ferie tur) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 25, 2011 Prøve på å ta turen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 26, 2011 Samme som over; Prøver å ta turen innom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 27, 2011 noen som har sånn hidden det går an og hente ut feilkoder på de gamle med to kontakter som skal bortom ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 27, 2011 har den fått virus dag anders:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 27, 2011 men e møtet onsdag 2mars eller torsdag 3mars Fridtjov? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 28, 2011 Tar turen eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 1, 2011 men e møtet onsdag 2mars eller torsdag 3mars Fridtjov? Torsdag, har endret nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 1, 2011 Jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 2, 2011 ser ut så eg kan komma eg og:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 2, 2011 komme kanskje innom... litt i overkant med jobb for tiå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 2, 2011 komme kanskje innom... litt i overkant med jobb for tiå. Nai legg ned arbeidet,eg kreve at du komme: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 23, 2011 noen som har sånn hidden det går an og hente ut feilkoder på de gamle med to kontakter som skal bortom ? Er en stund siden, men jeg har scanner og overgang til 2x2 ODB1. For at det skal fungerer så må 2x2-uttaket ditt være fullkoplet, altså med ledninger i alle fire pluggene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 23, 2011 Er en stund siden, men jeg har scanner og overgang til 2x2 ODB1. For at det skal fungerer så må 2x2-uttaket ditt være fullkoplet, altså med ledninger i alle fire pluggene. er snakk om golf 3 vr6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 23, 2011 er snakk om golf 3 vr6 Ja, og G3 VR6 har vel 2x2, ikke 16-pins OBD2? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...