#1 Skrevet Februar 25, 2011 (endret) Noen som har lyst å hjelpe meg å stemme bildet mitt i top gear live konkuransen. Link : http://apps.facebook.com/contestshq/contests/91127/voteable_entries/16132441?ogn=facebook&order=votes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 1, 2011 (endret) Ingen? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 1, 2011 Skulle gjerne ha hjulpet deg, men er ikke på Facebook:o Uansett et meget kult bilde, som det alltid er fra deg: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 1, 2011 Takk Takk Har kommet meg på 13 plass Hadde jeg nå klart enn plass blant Topp 10, skulle jeg vært meget fornøyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 2, 2011 Stemt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 2, 2011 Stemt Supert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 2, 2011 Stemt et par ganger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 2, 2011 Stemt et par ganger Tusen takk :=) Bare forsett med det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 2, 2011 11 plass nå Bare forsett og stem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 3, 2011 har også stemt på dette bilde en del ganger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 3, 2011 har også stemt på dette bilde en del ganger Tusen takk 9 plass nå Bare å forsette å stemme ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 3, 2011 7 plass nå Takk til alle som stemmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 3, 2011 dette låver jo bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 4, 2011 dette låver jo bra 5 plass nå Så bare å forsette Takk til alle som stemmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 5, 2011 4 plass nå Forsett å stem folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 6, 2011 3 plass nå Bare forsett å stem folkens! Tusen takk til de som har stemt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 6, 2011 Wow, dette går da virkelig veien dette her: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 6, 2011 Wow, dette går da virkelig veien dette her: ja : Jepp, håper folk forsetter å stemme Tusen takk til alle som stemmer. Bare å stemme her : http://apps.facebook.com/contestshq/contests/91127/voteable_entries/16132441?ogn=facebook&order=recency Kan stemme en gang i døgnet, frem til 15 mars! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 6, 2011 hehe nice snart 1plass fortsetter og steme jeg ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 6, 2011 hehe nice snart 1plass fortsetter og steme jeg ^^ Supert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 6, 2011 stemt! konge bilde btw: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 6, 2011 stemt! konge bilde btw: rock : Takk takk for alle stemmer Bare gjør dette frem til 15 mars en gang i døgnet så er blir jeg enda gladere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 7, 2011 Ligger på tredje fremdeles Stem folkens http://apps.facebook.com/contestshq/contests/91127/voteable_entries/16132441?ogn=facebook&order=recency 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 8, 2011 done ^^ en steme vær dag i 7dager til burde no hjelpe ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 8, 2011 done ^^ en steme vær dag i 7dager til burde no hjelpe ^^ Jepp, samme her. Ser ut til at Lars kapret andre plassen også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...