#26 Skrevet Mars 8, 2011 done ^^ en steme vær dag i 7dager til burde no hjelpe ^^ Jepp alt hjelper Tusen Tusen Takk : rock :: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 8, 2011 Jepp, samme her. Ser ut til at Lars kapret andre plassen også Jepp, ser jaggu slik ut Bare håper jeg klarer å holde den da ;) Men med litt hjelp så håper jeg da det går ann Tusen tusen takk for stemmene : rock :: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 9, 2011 Bare å forsette å stemme så jeg holder 1 plassen;) ;) : rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 9, 2011 Da ser det ut som Camilla var våknet på facebook sidene sine Så da rykket jeg ned på andre plass igjen Så kom igjen folkens, stem stem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 10, 2011 Da var jeg enn tur oppe på første plass, spørs hvor lenge jeg klarer å holde den, trenger stemmer Så kom igjen folkens stem her : http://apps.facebook.com/contestshq/contests/91127/voteable_entries/16132441?ogn=facebook&order=recency Kan stemme en gang i døgnet , altså må gå 24 timer fra du stemmer til du kan stemme igjen. Takk til alle som gidder å stemme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mars 10, 2011 hehe stemmer hver dag før jeg drar på jobb jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mars 10, 2011 hehe stemmer hver dag før jeg drar på jobb jeg Glimrende :=) Tusen takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mars 10, 2011 stemt et par ganger hvertfall husker ikke sånt hver dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mars 10, 2011 stemt et par ganger hvertfall husker ikke sånt hver dag Supert Tusen takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mars 11, 2011 Ligger på 1 idag også, men tror det er tett i toppen.. Så trenger de stemmene jeg kan få, håper dere tar dere tid til å stemme Er ikke så lenge til 15 mars nå, da skal jeg slutte å plage dere Enn stemmer her: http://apps.facebook.com/contestshq/contests/91127/voteable_entries/16132441?ogn=facebook&order=recency 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mars 13, 2011 Bare noen få dager igjen frem til 15 mars , fremdeles tett i toppen. Ligger for øyblikket på første plass. Kom igjen folkens stem Stemmer her : http://apps.facebook.com/contestshq/contests/91127/voteable_entries/16132441?ogn=facebook&order=votes Tusen Tusen takk til de som allerede har stemt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mars 14, 2011 stemt en dag i gjen no da hehe lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mars 14, 2011 stemt en dag i gjen no da hehe lykke til Jepp, bare enn dag igjen :=) Tusen takk for stemmene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mars 15, 2011 Siste dagen Kom igjen folkens stem stem stem http://apps.facebook.com/contestshq/contests/91127/voteable_entries/16132441?ogn=facebook&order=recency 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mars 17, 2011 Hvordan gikk det ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mars 17, 2011 Hvordan gikk det ? 1 plass på most voted Så nå er det opp til Juryen og velge plasseringer og hvilke av bildene de liker best Takk til alle som stemte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mars 18, 2011 Nice får vel bare krysse fingra og håpe dette bilde bli valgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mars 18, 2011 Nice får vel bare krysse fingra og håpe dette bilde bli valgt Takk Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...