Feilsøke går i nødmodus vakum Passat 2002

Anbefalte innlegg

Du har jo ETKA, så er bare og kikke der tenker jeg.I det bildet du har lastet opp, ser du tydelig at det ikke skal være noen Y-split på slangen inn til EGR. Om du finner bildet til den ventilen som står der nede, så vil du vel finne ut hvor den skal ha vakum fra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror den nederste ventilen er nr 12 på deletegningen. Da ser det faktisk ut som den ene slangen skal gå til EGR ventilen. Noen som kan bekrefte det?

Alternativt så er nr 12 den ventilen som står på undersiden av innsugsrøret, for der går den slangen som går fra Y koblingen bakover langs torpedoveggen.

Takknemmelig for all hjelp :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er eksos kjøling sitter på biler med automat kasse

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå koblet vekk Y'en fra EGR og brukt den fra luftfilterboksen sånn som det skal være i følge tegningen.

Har også byttet det meste av vakumslanger.

P1010720.jpg

Fikk noen ektra hester plutselig : smil : og den drar mye jevnere virker det som. Har ikke fått opp feilkode eller nødmodus. Tenkte jeg skulle prøve å logge på nytt en dag og se forskjell.

Tusen takk for hjelp og tips :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.