#1 Skrevet Februar 25, 2011 Hei! Hadde tidligere problemer med at nærlysene slo seg av når jeg slo på fjernlysene på bilen. Har vel og merke byttet til S4 lykter, og kjører selv en 1992 Audi 100. Letet lenge etter tråder som kunne hjelpe, og fant bra mange, men de manglet alle sammen noe som kunne gjøre hele prosessen mye enklere. Dette gjelder også for Audi S2 som bytter til RS2 lykter. Sto i samtlige tråder her inne at man skulle av med dekselet over rattet, og bytte om på noen ledninger på kontakten som går til lysbryteren. Dette virket jo enkelt og greit, helt til jeg så hvor ledningen skulle flyttes. Det har nemlig blitt beskrevet i samtlige tråder at man skal flytte den tykke gule ledningen til nummer 56. Problemet er at nummeret 56 ikke står på kontakten, men på baksiden av bryteren! Leste om en kar som demonterte rattet kun for å kunne komme til, for å finne nummer 56 på bryteren. Det mest fantastiske av alt her, er at kontakten, som man har enkel tilgang på, ved kun å demontere dekselet over rattet, også er nummerert, fra 1 til 13. Jeg klarte ikke å fatte hvorfor ingen enkelt og greit kunne forklare hvor den tykke gule kabelen skulle plasseres på KONTAKTEN...! Enkelt og greit: Ta ut kontakten, sett den gule tykke ledningen i port nummer 8 på kontakten. Står det noe i nummer 8 på kontakten, skal denne kabelen settes der den gule sto til å begynne med. Med forbehold om at nummer 56 KAN være plassert på en annen plass enn port 8 på kontakten når det gjelder feks S2. Men når det gjelder Audi 100 med S4-lykter, gjelder dette! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 29, 2011 Bilder: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...