#1 Skrevet Februar 25, 2011 Hei! Jeg hadde nettop bilen min (2001 S3) på Eu-kontroll og fikk følgende feil som må utbedres. - 2 Xenon pærer tenner dårlig. - 1 Kurvelys virker ikke - venstre. - 2 Brukket lyshøyde stag på bakstilling. Noen som vet om den siste feilen er noe man kan fikse selv? Eller er det en verksted jobb? Har prøvd å google men innbiller meg at det heter noe annet iogmed jeg får veldig få treff på søk. Takker og bukker for all hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 25, 2011 Biler med xenonlys har en sensor på understellet som brukes til å justere lyset slik at det ikke skal blende. Kan jo være armen til denne de mener. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 25, 2011 tar jeg ikke mye feil er det nr 21 på vedlegget jeg legger med du skal ha:) dette skal være til din bil også så du har delenummeret der:) lyshøydejustering.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 25, 2011 Koster forøvrig ca 200 kroner + evt 600 hvis det er snakk om selve arma på føleren (da må hele føleren byttes) og kan byttes på 10 minutter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 26, 2011 Tusen takk for hjelpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...