rs4 b5 trykkslanger/sillicon kit

Anbefalte innlegg

Lurte på og oppgradere med nye trykkslanger, siden da slangene er 10 år gamle og modne for utbytting vil eg tro.Har leitet lenge,men finner ingen ting.eneste eg har funnet er maf slangen og dei to y- slangene/innsugslangene.Finnes det ett komplett kit til denna bilen? det florerer jo av kit til s4 biturboen.Lurte på svarte da,så det ser mest mulig orginalt ut:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker i hvert fall at jeg for et par-tre år siden sjekket om det fantes noe Samco-kit til RS4 - og det gjorde det ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det var det eg trodde eg og,men fant detta kitet på nettsiden til 034 motorsport.Er til s4 2.7 med bruk av rs4 intercoolere.Har et slangekit liggende til s4 med standard coolere ,men ingen av dei slangene er like dei som er i 034 kittet.husker ikkje helt kossen utformingen på rs4 slangene er,andre ser sikkert om det kittet vil passa rs4:)

http://www.034motorsport.com/engine-components-27tt-intercooler-hose-kit-27t-s4-p-388.html

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingenting til felles ,det passer ikkje.Har dei slangene liggende.Eneste som ser likt ut er dei to y slangene,men dei passet ikkje pga rs4 har større diameter på selve y røret.men det sto at kittet sko være til s4 og rs4.hadde eg berre giddet og sett kordan rs4 slangene såg ut før eg bestilte hehe:p

Samco sport har til S4...ikke sikker på hvor mye som er felles.

http://www.samcosport.com/uk/car_kits.asp?make=Audi

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet om disse slangene passer? vet hvertfall at disse slangene leveres til s4 med rs4 intercooler oppgradering.

rs4 slanger.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, disse er spesiallaget for S4. Slangene inn på intercooler passer, men ut blir de for smale da RS4 har grovere trykkrør opp til gasspjeldet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pokker, va sikker på at eg hadde funnet et kit til bilen eg nå: bh :.Merklig at det ikkje er laga til den bilen:confused:

Nei, disse er spesiallaget for S4. Slangene inn på intercooler passer, men ut blir de for smale da RS4 har grovere trykkrør opp til gasspjeldet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.