#1 Skrevet Februar 25, 2011 jeg har nå kjøpt meg en manuell boostkontroller som jeg lurer litt på om hvordan jeg kobler. på pilene så står det "Arrow points toward wastegate actuator. min turbo er en k03 turbo og har interigert wastegate. hvis jeg har riktig ? takker på forhånd for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 25, 2011 hvis det er den bilen du har på signaturen så må du ikke koble til en boost controller uten vidre..konsekvenser kan forekomme:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 25, 2011 hvis det er den bilen du har på signaturen så må du ikke koble til en boost controller uten vidre..konsekvenser kan forekomme:) Hvorfor ikke? hva annet mener du man må gjøre da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 25, 2011 fordi du trenger mer bensin også, Altså en chip til bilen din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 25, 2011 fordi du trenger mer bensin også, Altså en chip til bilen din. Har time på chipping førsteuka i mars:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 25, 2011 Har time på chipping førsteuka i mars:) Da trenger du ikke den ventilen da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 25, 2011 ikkje værre en og justere inn til orginalt trykk,orginal sprutet følger med en stund det uten chip.Så du har altid litt og gå på.Ville ikkje gått noe mer en max 0.2 bar mer en det som er orginalt.Men som nevnt,ingen sikker måte og trimme på detta:) Såg ingen bilder av boost controlleren,ser for meg ett t-stykke og en regulerings ventil med inn og ut nippel.Stemmer detta?. den lille slangen som går i fra compressor siden av turboen,ska kobles inn på den siden pilen står på t-stykket (med pilens retning). I motsatt ende av t-stykket,ska du ner på wastegate actuator. Den nippelen som står i midten,der kobler du på en slange til reg ventil (den ska inn på nippelen som pilen peker inn i ventilen).Nippelen med pil ut av ventilen,der kan slangen gå i fri luft eller tilbake til innsugsrøret til turboen som orginalt.Håper du skjønte noe av detta da:).men koffor ska du ha manuell reg?,n75 defekt eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...