#1 Skrevet Februar 25, 2011 (endret) er det noen som vet hvor eg kan få tak i pakningen som ligger mellom wastegatevakuumhus og selve ventilhuset? dette er en orginal wastegate til s2 forsåvidt tenker da på den som ligger mellom den store runde plata med 3 stk hull i, pakningen ser lik ut som skiva mvh alexander 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 26, 2011 Går kanskje ann å kutte ut av et pakningsark kjøpt på f.eks. Biltema? Verdt ett forsøk hvis du ikke får tak i 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 26, 2011 kanskje du kan høre med quattroco? http://www.quattroco.com/deler/original/motor/index.php de har iværtfall den membranen på wastegaten så kan jo hende du har litt flaks med den andre pakningen også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 26, 2011 En sånn en du tenker på? du finner isåfall kansje det her dersom du kan sjekke målene, hvis ikke så er nok det enkleste å gå for møller, jeg har kjøpt sånne løst der før. http://www.vangbo.no/index.php?c=419 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 26, 2011 Går kanskje ann å kutte ut av et pakningsark kjøpt på f.eks. Biltema? Verdt ett forsøk hvis du ikke får tak i passer nok dårlig med papirpakning da det er snakk om litt tempraturer i bildet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 26, 2011 En sånn en du tenker på? du finner isåfall kansje det her dersom du kan sjekke målene, hvis ikke så er nok det enkleste å gå for møller, jeg har kjøpt sånne løst der før. http://www.vangbo.no/index.php?c=419 nei det er ikke den trekantpakningen mellom flexirøret eg tenker på. du har øvre del av wastegatehus, så har du den membranen, så kommer nedre del av wastegatehus, så kommer en rund stål skive og til slutt en rund eksospakning som ligger mellom stålskive og ventilhus (eventuelt omvendt rekkefølge på skive og eksospakning, husker ikke helt i farten ) ut ifra delekatalogen så får du ikke den pakningen løst såvidt eg kan se dessverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 27, 2011 Jeg har ikke en sånn på no og har aldri sett en sånn heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 27, 2011 Jeg har ikke en sånn på no og har aldri sett en sånn heller tro meg, den er der visst du demonterer komplett wastegate så finner du den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 27, 2011 jeg har bare den stålskiven som er "inni" et spor på nedre del, det er den som er i kontakt med flensen på grenrøret. Men jeg har en liggende som har en sprekk i godset, kan se litt på den å se om jeg skjønner hva du mener. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...