Hvilket justerbart senk.sett til A4 B5 Avant med 19"?

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe just. senkesett til våren, hadde også tenkt og kjøpe 19". hvor mye senk ca for å få kant i kant med hjulbue?

Hvilket sett skal eg gå for?

Skal ha god kjørekomfor og sånn passe stivt at det ikkje subber når det sitter folk i baksetene.

Hvilket er og foretrekke mellom Supersport Black evo, og V-maxx?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med SPAX RSX?

Høykvalitets justerbart senkesett, rustfritt og 28 trinns justerbare gassdempere.

Regner med at du da kan justere både høyden, og stivheten da det er 28trins justerbare gassdempere :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har H&R justerbart på min B6 , med 19".... , synes iallefall det er fint å kjøre med.

Selv nå på vintern er den behagelig over de verste telehivene i veien :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med SPAX RSX?

Regner med at du da kan justere både høyden, og stivheten da det er 28trins justerbare gassdempere :)

Ja, har sittet og sett lit på disse :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har H&R justerbart på min B6 , med 19".... , synes iallefall det er fint å kjøre med.

Selv nå på vintern er den behagelig over de verste telehivene i veien :)

De blir vel i en litt annen prisklasse :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde Spax RSX på Octavian en liten stund, og kjøre egenskapene var bra, knall dempere og justere, men ALTfor mye fjæringsvei til å legge skjermene i tight fit med hjul. Min erfaring :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

KW var3 eller Bilstein PSS9...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde Spax RSX på Octavian en liten stund, og kjøre egenskapene var bra, knall dempere og justere, men ALTfor mye fjæringsvei til å legge skjermene i tight fit med hjul. Min erfaring :)

Hmm, var egentlig det som var planen da :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

KW var3 eller Bilstein PSS9...

Blir litt i annen prisklasse de..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.