#1 Skrevet Februar 26, 2011 Hallo Noen på Romerike som har 12-kant bits i størrellse M14 til 1/2"skralle, og vil låne/leie bort? Evtuelt vet hvor jeg kan få kjøpt dette på en lørdag? Skulle veldig gjerne hatt tak i dette i løpet av dagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 26, 2011 Biltema på Skjetten har.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 26, 2011 Jeg har dette settet som Biltema har og den største der er M12. Om ikke de har noen løse som er større da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 26, 2011 Ser ut som det stemmer, settet mitt går også bare opp til M12. Hva med Mekonomen på Jessheim da ? Ring å hør med de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 26, 2011 Har prøvd mekonomen, bilextra og torshov. Alle har kun opp til M12 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 26, 2011 würth? proffpartner? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 26, 2011 wurth har ikke oppe på jessheim i dag, fikk hvertfall beskjed om det i høst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 26, 2011 http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Ovrig/Pipebitssett-38-deler/ Står at dette skal ha en 14mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 26, 2011 Proffbutikkene har ikke åpent på lørdager. Ser ut som det biltema settet der inneholder større 12-kantbits ja. Får ta en tur dit alikevell å se om jeg finner dette. Takk for tilbakemeldinger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 26, 2011 Da fikk jeg kjøpt dette settet på Biltema. Det innhold xzn m14 og en god del andre ukurante bits for å skru på vag. Fikk dermed skiftet både tannstang og foringer på transporteren, og sparte vel sånn ca 14000,- på en dag i garagen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...