Anbefalte innlegg

er møller fan jeg, men dette var morsomt ved sandvika i sensommer=)

møllern.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert bare parkert feil, møller biler er det jo aldri noe galt med ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert bare parkert feil, møller biler er det jo aldri noe galt med ;)

Skulle vært komiker du :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får bare håpe at A6`en ikke var quattro

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden alle i Viking er inkompetente? Regner med at dersom det er quattro, så er girkassen satt i slepemodus eller noe sånn ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje det er leiebiler som fraktes fra et leveringssted tilbake til utleieavdelingen. Viking frakter gjerne biler som er fullt brukbare også, ikke bare de som er gått i stykker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom dette hadde vært Møller produkter hadde jo norsk bilindustri sett svært så bra ut. Dette er nok VAG produkter importert av Møller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden alle i Viking er inkompetente? Regner med at dersom det er quattro, så er girkassen satt i slepemodus eller noe sånn ;)

nei, har bare gode erfaringer med viking jeg. Bare broren til en på jobben måtte på verksted med sin audi a4 quattro etter sleping som dette...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får bare håpe at A6`en ikke var quattro

Fordi?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fordi?

Alle 4-hjulene "vil" rundt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tullpreik! Da ville du i praksis ødelagt drivlinja om du dro brekk også. Står bilen i fri og du drar rundt f.eks kun bakaksling vil du påføre senterdiffen 0Nm, som igjen da vil kunne overføre hele 3x0Nm, som er og blir NULL. Jeg vil tro NAF hadde ødelagt en hel haug med Quattroer på bremsetest-rulla si om det var slik du tror det er. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke "Tow Mode" i MMI bare hvis man skal dra henger? Trodde det var en instilling for ESP: klø :

quattroer skal vel alltid opp på bil og ikke slepes?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde alle 4wd-biler hadde slepemodus jeg?

Står hvertfall om det i instruksjonsboka til Subaruen min hvordan den skal gjøres klar til sleping med brille osv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal slepes i brille ja.

skal man taue bilen skal bilen taues med alle 4 hjulene i bakken ikke mer enn 50km og ikke raskere enn 50km/t i henhold til fabrikk:)

Dette gjelder quattro biler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.