#1 Skrevet Februar 26, 2011 (endret) Hei lyset har gått på venstre side. Har byttet til ny pære, men ikke noe lys. Kan teneren har ryki? Hvordan får jeg sjekket om det er noe liv i tenern? Har prøvd med voltmeter men ga ingen utslag på høyre eller venstre lys. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 26, 2011 da er det nok tenneren som har ryki og den er dyyyrrr:-) koster vel 6-6500kr hos møller så ville vel prøvd og skaffe den et annet sted:-) mål om det er strømm inn på tenneren så ser du om den er hel. norskbildelsenter har den til 3700kr så er litt billigere værtfall:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 26, 2011 Er det denne jeg må kjøpe da? http://www.norskbildelsenter.no/Bilder/Varer/630x475/Vare_22933_1.jpg Første bil med xenon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 26, 2011 stemmer:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 27, 2011 En mulighet er å montere en annen tenner utenfor lykta, da koster de 500kr... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 27, 2011 tror nok ikke jeg hadde gått for en sånn"jalla" løsning på en sånn bil men det er meg da:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 28, 2011 http://cgi.ebay.de/XENON-STEUERGERAT-ADAPTER-SET-D2S-D2R-AUDI-VW-SEAT-/110572031772?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item19be9b4f1c 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 28, 2011 En mulighet er å montere en annen tenner utenfor lykta, da koster de 500kr... det har jeg gjort. funker som bare det. får ikke feil på can-bus heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 28, 2011 Hei, da tror jeg har funnet feilen. fant en sikring som har gått, men er litt dårlig på tysk så vet ikke helt hva det er. Dro på bensin stasjonen men de hadde ikke den type sikring. dette er en 15A (liten skring) Må vel kansje dra til møller for sikring da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 28, 2011 biltema har sikringer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 1, 2011 hva står det på tysk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 1, 2011 Det var ikke sikringa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 1, 2011 har du målt om du har strøm frem til tenneren da? er jo stort sett en grunn til at en sikkring ryker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 8, 2011 har du målt om du har strøm frem til tenneren da? er jo stort sett en grunn til at en sikkring ryker. Har ikke gjort det, ny tenner er på vei i posten nå. Håper det er den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 11, 2011 endelig fikk jeg bytta tenner å alt funket fint, så kjente jeg en litt rar lukt (svid gummi eller noe) Så røyk tennern igjen tror jeg. Skal se om det var pæra, litt rar for jeg har akkurat kjøpt ny. Noen som har noe forslag hva som kan være problemet? Kortslutting? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 15, 2011 Bump ingen som har hatt samme problem som meg eller vet hva det kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 15, 2011 hva var det som tok kvelden nå sist da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 17, 2011 da ordnet alt seg, var bare å bytte ut den helt nye pæra jeg hadde kjøpt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...