#1 Skrevet Februar 27, 2011 Halloen, har en Caddy mk1 1,6D som jeg har lyst å oppgradere litt. Har også en 1,6TD motor fra Golf 2 og en 1,6TD motor m/IC fra 91' Passat liggende. Eneste girkasse jeg har er ifra Golf 2 TD,med drivakslinger. Passer gir/drivakslingene på Caddy'n !! Videre har jeg komplett bremsesystem til Golf 1 GTI,med fjærbein og det hele. Noen som kan hjelpe meg her ?? Har ikke lyst å bynne å rive frahverandre,og så passer det ikke.... Er det event. noen her som har Golf mk1 TD girkasse(5-trins) med aklsinger for salg ?? mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2011 Eg bruker golf 2 td girkasse i min td golf 1 du må bruke drivaksler fra caddyen eller fra golf 1 så passer det så lenge kassen har 90mm flenser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 27, 2011 Ja ok...dette høres bra ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...