#1 Skrevet Februar 27, 2011 Sliter litt med å få start på transporteren (1,9 TD) ABL?. Ville ikke starte i det hele tatt. Virket som om den ikke fikk diesel, så jeg har byttet filter. Etter det var gjort fikk jeg fremdeles ikke startet den, tenkte jeg skulle lufte den på dysene, men finner ut at det ikke kommer diesel fram dit, men kun inn på pumpa. Lurer da på om det kan være en stoppventil som har ryki, eller om startsperren kan trøble det til for meg.... Noen som har vært borti noe lignende? Noen som kan sjekke et delenr for meg også? -0281005004 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2011 Sjekk feilkoder, ikke uvanlig at startsperre tøyser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 28, 2011 fikk den inn på møller idag, de mente det var noe i forbindelse med startsperren på dieselpumpa som jukset, og at de kunne koble utenom denne...Blir sikkert ikke billig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...