#1 Skrevet Februar 27, 2011 Hei.. Passer en AEB motor i en 2003mod A6 1,8tq med AWT motor? Noen som vet forskjellene mellom AWT og AEB motorene osv? Kan jeg bruke motorstyringen fra AWT motoren? Mvh Tord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2011 AEB har feks gasswire, AWT har E-gass. AWT har el-styrt thermostat til kjølevann, AEB har vanlig thermostat. Så dette er ikke noe bolton motor. AWT ECU passer ikke til en AEB 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 27, 2011 AEB har feks gasswire, AWT har E-gass. AWT har el-styrt thermostat til kjølevann, AEB har vanlig thermostat. Så dette er ikke noe bolton motor. AWT ECU passer ikke til en AEB Men da flytter jeg bare over gasspjeldet fra AWT motoren på AEB motoren? Termostaten går vel ann å flytte over den å? Å da vil det jo fungere? Hmm Hvorfor passer ikke ecuen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 2, 2011 Ingen som har peiling????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 2, 2011 Vil tro det kan bli problemer å plassere den elektriske termostaten på en AEB, da den har termostaten i vannpumpehuset. På AWT er meg bekjent vannpumpa drevet av reg. reima, dermed helt annen konstruksjon enn AEB. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 2, 2011 Vil tro det kan bli problemer å plassere den elektriske termostaten på en AEB, da den har termostaten i vannpumpehuset.På AWT er meg bekjent vannpumpa drevet av reg. reima, dermed helt annen konstruksjon enn AEB. Hmm detta hørtes ikke bra ut nei.. jaja, takker for svar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...