Anbefalte innlegg

Er det noen særlig forskjell på de to merkene nbs fører?

Tenker da på sett med fjærer og dempere. Hadde Weitec på min forrige A6, og synes det fungerte fint.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Weitec er KW`s billigmerke. Så du får vel enkelt å greit som du betaler for da. Har hatt weitec selv, på A4 og passat og er mer enn nok fornøyd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

Forskjell lar seg ofte til kjenne gjennom det sedvanlige pris/kvalitet forholdet, og ikke nødvendigvis produsenten.

Når det er sagt så lurer jeg på om det ikke var så Weitec og KW blir produsert ved samme fabrikken, så de helt store forskjellene er det vel neppe.

I bunn og grunn er vel egentlig hvilke kriterier man sitter med det som bør gjøre valget. Hvis det utelukkende er å finne et OK senkesett tror jeg Weitec og KW begge leverer kurrante produkter - KW er jo et velkjent valg for mange av medlemmene når det kommer til gewinde/justerbare understell.

Ellers har vi jo enkelte medlemmer som utmerker seg innen ettermarkedshandel til våre interessemerker, det kan være verdt å sjekke litt priser rundtom, samtidig som du gjør det helt sikker på hva du ønsker av senkesettet. Et annet hett tips er om du går i din brukerprofil på forumet og skriver hvor du holder til og hva du kjører, å gi hjelp blir da alltid litt enklere.

Lykke til!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdatert med bil og bosted :)

Hadde som sagt Weitec på min forrige A6, en 2000 1,9TDI. Synes det fungerte fint, men ser at prisforskjellen opp til KW er bare en drøy 500-lapp og lurer på om det er verdt det. Weitec var passe stivt og fungerte på dårlige grusveier osv.. med andre ord, ønsker ikke noe vesentlig hardere enn Weitec.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Weitec er vel galvanisert, men KW er inox stainless? Går vel mest på holdbarhet tipper jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.