#1 Skrevet Februar 27, 2011 Hei Igår når jeg var ute å kjørte reagerte jeg på at bilen ikke var blitt skikkelig varmere enn ca. 60 grader etter 7-8km og 10-12 minutt med kjøring, når jeg snegla meg rundt på en parkeringsplass for å lete etter en plass å stå, nærma nåla seg 90 grader. Idag skulle jeg til dama på middag, og bilen ble ikke varmere enn ca 70 grader, men sank i nedoverbakke. Stoppa for å sjekke kjølevæske etc og alt så ok ut. Da jeg satt meg i bilen igjen, var nåla på 90grader. Men etter litt kjøring i 70 sone og nedoverbakke sank nåla litt igjen. Tidligere synes jeg bilen har blitt veldig raskt varm, holdt med 3-5km eller 8 min kjøring ca... Termostat, vannpumpe og kjølevæske ble bytta i januar. Alt har fungert ok, fram til nå... Får varme i kupeen og nåla går ikke over 90 grader. Noen som vet hva dette kan skyldes? På forhånd takk for svar! Mvh Ole 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 28, 2011 Høres ut som det er termostaten som er problemt.Ser du har byttet den i jannuar men det jo være feil med den.Kjenne etter om radiator slangen som går til termostathuset er kald.Hadde akkurat samme problem på min gti. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...