Bilen blir ikke varm (Golf 4 GTI)

Anbefalte innlegg

Hei

Igår når jeg var ute å kjørte reagerte jeg på at bilen ikke var blitt skikkelig varmere enn ca. 60 grader etter 7-8km og 10-12 minutt med kjøring, når jeg snegla meg rundt på en parkeringsplass for å lete etter en plass å stå, nærma nåla seg 90 grader.

Idag skulle jeg til dama på middag, og bilen ble ikke varmere enn ca 70 grader, men sank i nedoverbakke. Stoppa for å sjekke kjølevæske etc og alt så ok ut. Da jeg satt meg i bilen igjen, var nåla på 90grader. Men etter litt kjøring i 70 sone og nedoverbakke sank nåla litt igjen.

Tidligere synes jeg bilen har blitt veldig raskt varm, holdt med 3-5km eller 8 min kjøring ca...

Termostat, vannpumpe og kjølevæske ble bytta i januar. Alt har fungert ok, fram til nå...

Får varme i kupeen og nåla går ikke over 90 grader.

Noen som vet hva dette kan skyldes?

På forhånd takk for svar!

Mvh Ole

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som det er termostaten som er problemt.Ser du har byttet den i jannuar men det jo være feil med den.Kjenne etter om

radiator slangen som går til termostathuset er kald.Hadde akkurat samme problem på min gti.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.