#1 Skrevet Februar 27, 2011 Hei har en audi S4 2,2 turbo med manuell 5 trins kasse. Jeg har fått tak i en 4,2 V8 som jeg vil putte kan jeg bruke den samme kassa ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 28, 2011 Det kan du gjøre. Det er samme innfestninger og overføringer. Usikker på om anne V8 kassene har oljekjøling, men tror det. Da må du legge opp kjøling eller finne ut en måte å blende denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 28, 2011 Det kan du gjøre. Det er samme innfestninger og overføringer. Usikker på om anne V8 kassene har oljekjøling, men tror det.Da må du legge opp kjøling eller finne ut en måte å blende denne. Jeg tenkte og beholde den manuelle kassa som står i bilen nå den er fra 2,2 s4 og bruke en 2000 mod S8 motor på den manuella kassa. Det var planen min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...