#1 Skrevet Februar 28, 2011 Hei! Har en 2003 golf gti som jeg har FMIC på. Under monteringen ble map sensoren installert på feil side altså blåsesiden på intercooleren. Hadde ikke noe sted å feste map sensoren så det ble lagd fester rett på intercooleren. Det gikk greit bilen funka gikk som den skulle. Fant ut at den ikke var stor nok den maksa på 280hk så jeg kjøpte en større intercooler som skulle holde 400hk. Da tenkte jeg at da lager jeg rør med flens til map sensoren på suge suden og det gjorde jeg. Etter monteringen kommer problemene! Å få ladetrykk er som å vinne i lotto! Plutselig får jeg 1.5bar å bilen går som den skal men resirken plystrer i stedet får den normale swosj lyden(1bars fjør).. tømmer andre og tredje gir og slipper gassenm og turbotrykket er borte. ligger å presser på 0.1-0.5 bar på alle gira.. Byttet map sensor pga fikk feilmelding på den så den er ny.. Får ikke opp en eneste feilmelding.. Siden bilen ''innimellom'' slår seg løs å jeg har 1.5bar lade trykk kan jeg ikke skjønne at det er lekasjer av noe slag.. 95% av gangene bilen går ligger ladetrykket på under 0.5bar.. Kjører MBC med N75 koblet i. Oppsett: GT2860RS 630ml dyser 255/l walbro inline bensin pumpe 3'' insug 3'' eksos hele veien 6 punkts keramisk klutsj letta svinghjul Map fra eurodyne (maestro) Eneste jeg venter på er ny silikon slange far forge til å erstatte den orginale gummi slangen fra gasspjeldet og ned til resten av IC rørene.. Kan det være at de trekker seg sammen slik at jeg ikke får ladetrykk i det hele tatt? Hvorfor trakk den seg da ikke sammen med en litt mindre IC? Merklige greier.. Noen ideer om hva som kan være feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 3, 2011 Fikset. ny forge gasspjeld slange var det som trengtes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...