Tips til kjøp og bytte av bensintank S6 C4 quattro?

Anbefalte innlegg

Hehe... alt blir nok billigere enn de 12 lappene en ny tank koster :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja helt klart Thomas. Snakk overprisa deler:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny (helt ny..) tank koster ca 7300 + frakt på nbd.no, 'noe' bedre enn møller. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er det de ruster? Kikka litt over min her om dagen, men den så helt strøken ut. Er det en typisk bortgjemt plass de ruster eller hadde jeg da oppdaget det med engang?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er det de ruster? Kikka litt over min her om dagen, men den så helt strøken ut. Er det en typisk bortgjemt plass de ruster eller hadde jeg da oppdaget det med engang?

I falsen nede foran, hele veien i bredden dvs også over kardangen. Dette ser du lett.

Oppunder plastdekselet som sitter under hele høyre side, da det kan samle seg fuktig skitt der. Dette må du ha av dekselet for å se.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et par steder i denne tråden kan man få inntrykk av at det eksisterer plastikk tank på 2,5tdi quattro. Alle slike 2,5tdiQ som jeg har sett på har hatt metall tank, så jeg tviler på at det eksisterer Q-tank i plast.

Jeg tror nok Eyvind har rett som vanlig:

Det finnes *ikke* quattro-tank i plast. Alle quattro-tanker er i metall. (til FWD finnes begge, jeg mener å huske at dieselbiler har plastikk og bensin har metall)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

forstår jeg det rett at jeg kan bruke tank fra en c4 s4 på min c4 a6 2,5 quattro?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.