Baklysene kommer ikke på - A6 Allroad 01-mod

Anbefalte innlegg

Hei. Har en a6 allroad 2001mod. når jeg starter bilen kommer bare front lysene på. ikke baklysene. jeg må vri over på bryter for å få baklysene også på. ønsker at baklysene også kommer på når bilen startes. da kona bruker den mest, å hun alltid glemmer å vri over lysbryteren. er dette noe som kan fikses lett? har vag-com. men er ny på den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

når jeg jobber på VW så hadde vi mange biler inne til aksjon for å kode om så det alltid var baklys så det går sikkert på din åsså :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det hadde vært genialt om jeg kunne gjort det med vag-comen. noen som kan hjelpe ? takk for svar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

evt så kan du ringe til din lokale audi forhandler å spørre om det skulle ha vært aksjon på din bil :) bare hyggelig å hjelpe håper det ordner seg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen aksjoner på denne bilen nei. :) ringte å hørte..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette kan ikke kodes på denne bilen. Du sier at lys kommer på foran, men hva med parklys foran og instrumentlys? Kommer disse også på automatisk, eller først når bryteren vries om?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

som sagt over, så er det ingen kodingsmuligheter på dette på 4B:) Er det ettermontert automatisk kjørelys? Rart om baklys ikke virker om det skulle vise seg at parklys foran virker, da det er samme krets. Ville tro at parklysene ikke går på heller. eventuelt om det er ettermontert kit for automatsik kjørelys, avhengig av hvordan dette er koblet, så kan det være et rele som er deffekt feks.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Parklys og xenon forran kommer på. ingen lys i instrumenter el baklys. da må jeg vri om bryteren for å få det på. er nok sikkert ettermontert automatisk kjørelys på denne siden den er importert i 2002. hvor kan ev det deffekte releet sitte da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neimen hei Jørn! Viste ikke at du også var her inne :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanligvis koblet inn bak sikkringsboksen på førersiden:) Alltså i område bak lysbryter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.