Div spørsmål om calippere og bremseklosser - A6 Allroad 2001-mod

Anbefalte innlegg

Noen som har forslag på hvor jeg kan kjøpe disse.? klossene på bilen slites mest på venstre side. hvorfor? hadde EU kontroll på bilen i dag. å klossene på venstre forran var helt utslitt. men på høyre side var det enda mye slitebelegg igjen. lett spas å skifte?

Noen som har hatt "service" på kallipprene forran som kan gi meg noen forslag på åssen det gjøres? da disse er meget dyr å kjøpe ny. snakker da om 8500kr pr side!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har forslag på hvor jeg kan kjøpe disse.? klossene på bilen slites mest på venstre side. hvorfor? hadde EU kontroll på bilen i dag. å klossene på venstre forran var helt utslitt. men på høyre side var det enda mye slitebelegg igjen. lett spas å skifte?

Noen som har hatt "service" på kallipprene forran som kan gi meg noen forslag på åssen det gjøres? da disse er meget dyr å kjøpe ny. snakker da om 8500kr pr side!!

hva slags bil er dette til?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er til audi allroad. 2001mod. 2,5tdi. glemte å skrive det. bremseklossene ble skiftet sist oktober i 2009. det er jo bare 15-16mnd siden. , slites jo hæftig syns æ.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

går klossene på venstre side tregt frem og tilbake på glidesporet? Det er ikke vanlig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen plasser jeg kan få tak i repp sett med pakninger til disse kallipprene. rundt om. utenom møller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger bare inn at jeg overhalte calipperene på gti'n min jeg, og det ble helt topp etterpå. Fikk mangel på bremsene på en pkk-kontroll. Derfor overhaling. Bremsene var HELT jevne etterpå, samt god bremsevirkning.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.