Anbefalte innlegg

Hei..

 

Lurer på om noen har eller vet hvor jeg får tak i interiør lister til dash og dører i carbon til Audi 200 20v som på bildet..??

 

Mvh

Daniel Paulsen

Audi200d.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det finnes ikke, så da må du lage noe selv. ;) Eneste lister til de bilene var sort og to typer trelister. :) Har ikke sett noen som selger ferdigmodifiserte lister heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Di over ble laget til en kar, men fikk liksom aldri noe svar på hvem som lager..:) Da kom di med d quattro emblemet også..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HVor fant du det bildet? For det bildet fikk jeg fra en kar i USA som hadde laget til en kamerat av seg.. :) Husker ikke hvem og hva, men jeg har alle bildene liggende på den andre pcen..

Jeg fikk tilbud om å få laget alle listene mine slik for $500... pluss frakt fram og tilbake.. Skal se om jeg finner igjen mailene fra dem..

 

Mener det var disse http://carbondynamics.net/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det må du gjør Mikkel..:)

 

Fant det når jeg bedrev ville søk etter di på google, hehe..:P

 

Må jo være noen som lager eller har laget et parti av disse, ble jo levert med quattro emblem og alt..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja var vell di som sto for det meste av carbon på Tevodekk Carbonsupran også.. Men tror di skal ha en del..:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Carbonfolie og litt tålmodighet er nok den billigste og beste veien å gå - i verste fall leverer du de inn til folk som driver med skilt og reklame, om du ikke har lyst til å pusle med å legge folien selv:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det må du gjør Mikkel..:)

 

Fant det når jeg bedrev ville søk etter di på google, hehe..:P

 

Må jo være noen som lager eller har laget et parti av disse, ble jo levert med quattro emblem og alt..:)

 

Er aldri laget noe parti av disse. Er kun laget det settet du ser på bildene, som jeg vet om. Hvertfall fra det firmaet... quattro emblemet de har satt på er et vanlig emblem som finnes bak på nyere audi'er..

 

Så, send en mail til dem og hør..

 

HP Composites, Paal, har jeg prata med. Og det virka som det var veeeldig vanskelig å få til, og dyrt og uff og uff.. Så han dreit jeg i :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikke lyst på folie selv om jeg har vært inne på tanken, vill ha "real stuff"..

 

Noen som har tenkt eller vært inne på d og støype carbon selv, jeg har carbonfiberfilt og det tilhørende, vet også di har vacumposer på biltema, men noen som vet hvor man får tak i litt større vacumposer..??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikke lyst på folie selv om jeg har vært inne på tanken, vill ha "real stuff"..

 

Noen som har tenkt eller vært inne på d og støype carbon selv, jeg har carbonfiberfilt og det tilhørende, vet også di har vacumposer på biltema, men noen som vet hvor man får tak i litt større vacumposer..??

 

byggplast og teip funker også til nød hvis du skal "bagge" under vakumstøping...men å vakumstøpe lister blir vel litt overkill?

 

går fint å drapere listene i carbon hvis du gidder å slipe:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.