#1 Skrevet Mars 9, 2005 er det bra oppmøte på disse klubbkveldene? Når er de? I`m new! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 9, 2005 Se her: http://trondheim.vwaudi-club.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 10, 2005 så altså neste torsdag er det klubbkveld! Pleier det og komme mye folk da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 10, 2005 Treff neste Torsdag 17/03/2005 ja... Oppmøte varierer litt men 10-20 biler..... Blir bedre når sommerern nærmer seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 16, 2005 Treff neste Torsdag 17/03/2005 ja... Oppmøte varierer litt men 10-20 biler..... Blir bedre når sommerern nærmer seg Går møtet som planlagt eller??? Tenkte jeg kanskje skulle ta meg en tur innom?? Kl 19 på baksiden av Bunnpris?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 16, 2005 Jeg kommer på bunnpris kl 19 imorgen, håper noe andre kommer også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 16, 2005 æ kjeæm også, da går æ jo glip av cesar! jaja bra d går i reprise 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 16, 2005 For de av dere som hadde håpet på klubbmatriell denne torsdagen må jeg desverre si at jeg ikke kommer torsdag. For skilplater - dog er det vel flest nye - så har jeg noen som ligger i hylla hos ES tuning, bare å stikke innom og spørre pent hvor de har de hen. Dog er det flest nye og usikker på hvor mange det er av gamletypen. Hittil er det Preben H og Tommy B som ønsker seg skiltplater, og Tommy B og Dybvik som vil ha klistremerker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 16, 2005 æ kommer å i morra JIPPII !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 17, 2005 æ kommer å i morra JIPPII !! Me too! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 17, 2005 en å må jobbe overtid akkurat i dag da!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...