Hvordan ta av dørtrekk foran C4

Anbefalte innlegg

Hvordan tar man av dørtrekkene på C4-bilene når alle skruer er løsnet (dvs. en på hver side utvendig på trekket, 2 i dørhåndtaket og 1 bak døråpneren) ??

Har løsnet alle skruene som står beskrevet skal løsnes i tråder her på forumet og andre plasser, men ikke f... om jeg har sjanse til å rikke dørtrekket : klø :: bh :

Please help: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var så "enkelt ja....

Men trengte å bruke litt krefter for å få det av, så er greitt å få et godt tak fant jeg ut :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok mange som prøver å dra dørtrekken rett utover etter å ha tatt av skruene( meg inkludert ). Men gå inn på tråden din Espen og sett tråden som løst. Sikkert noen som spørr om dette i fremtiden:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok mange som prøver å dra dørtrekken rett utover etter å ha tatt av skruene( meg inkludert ). Men gå inn på tråden din Espen og sett tråden som løst. Sikkert noen som spørr om dette i fremtiden:)

Jepp, var en grunn til at jeg spurte, fant ikke noe sted at disse skulle draes oppover :o

Men saken løst, og tråd satt til løst :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.