#1 Skrevet Februar 4, 2011 (endret) Hvordan tar man av dørtrekkene på C4-bilene når alle skruer er løsnet (dvs. en på hver side utvendig på trekket, 2 i dørhåndtaket og 1 bak døråpneren) ?? Har løsnet alle skruene som står beskrevet skal løsnes i tråder her på forumet og andre plasser, men ikke f... om jeg har sjanse til å rikke dørtrekket Please help: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 4, 2011 løft opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 4, 2011 Det var så "enkelt ja.... Men trengte å bruke litt krefter for å få det av, så er greitt å få et godt tak fant jeg ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 4, 2011 Er nok mange som prøver å dra dørtrekken rett utover etter å ha tatt av skruene( meg inkludert ). Men gå inn på tråden din Espen og sett tråden som løst. Sikkert noen som spørr om dette i fremtiden:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 5, 2011 Er nok mange som prøver å dra dørtrekken rett utover etter å ha tatt av skruene( meg inkludert ). Men gå inn på tråden din Espen og sett tråden som løst. Sikkert noen som spørr om dette i fremtiden:) Jepp, var en grunn til at jeg spurte, fant ikke noe sted at disse skulle draes oppover Men saken løst, og tråd satt til løst :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 28, 2011 (endret) Søkte på "dør c4" og ikke "dørtrekk c4" Her er også en link som viser hvordan: http://www.nordicaudi.com/arkivet/artiklar/hidden/a1350/files/speakers_a6.pdf Utrolig hva man finner ved å skrive riktige ord! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...