"Back"-ventil spylervæske A6 2000

Anbefalte innlegg

Hei..

Hadde problemer med at jeg fikk en "hevert" funksjon på spylevæsken mot lykte spylerne..

Det viste seg at det sto bare ett T-stykke der, jeg satte dit denne (bilde)

Fulgte pilene som er markert på denne ventilen..

Venstre side skal ha slangen fra spylervæske tanken å de to andre skal ut til spyler dysene.

Da dette var montert ferdig så prøvde jeg dette men kom ikke en dråpe ut av lyktespyler dysene, kun på front ruten..

Er det montert feil tro?? Lykte spylerne fungerte FØR jeg satte på denne ventilen men som sagt så tømtes tanken på 0 tid da det ikke var annet en T stykke som sto der fra før av..

Help anyone..

Bilde234.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvd å blåse gjennom,for å sjekke t skjøten ? står lysbrytern på? Vet den må stå på for at pumpen til lyktespyleren skal virke på vw. Virker pumpa?...Bare kaster ut spm. jeg .... lykke til !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er så mye motstand at en klarer ikke å blåse med kunn lunge kraft for å åpne denne "ventilen"

?? den sto på park lys funksjon.. Dette skal jeg sjekke i morgen.. Men supre forslag..

Takker

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemte det.. skrudde på lys så fungerte pumpen... Takker.. saken er løst

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.