#1 Skrevet Mars 1, 2011 Hei, Setter på tenninga på bilen , 90. s2 3b, så starter afterrun pumpa !? Og bensinpumpen går hele tiden ,(skiftet rele) kan feilene ha noen forbindelse ? Noen som har vært borti dette ? Setter pris på innslag her !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 1, 2011 Sjekket temperatursensoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 1, 2011 Den som sitter på vann railen opp ned? Ja ! Men motor går også magert når kald .. normal etter 5 min. måler med bbl.. Sammenheng ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 2, 2011 Temperatursensor motor, bakkant topplokk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 2, 2011 Feil på afterrun kan like gjerne være giver som selve releet, se svært bra feilsøkningsprosedyre her: http://sjmautotechnik.com/trouble_shooting/cooling.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 2, 2011 Om reléet ryker pleier jo pumpen å gå konstant, selv med tenningen avskrudd. Jeg vil tro at om sensoren ryker og tror motoren er varm konstant vil pumpen gå selv med kald motor... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 2, 2011 takk for innlegg ! skiftet giver bak på toppen ! Teste givern på vannrailen i dag da.. Kan det være "malefunction" givern den fire / tre pola tro ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 2, 2011 Den bak på toppen er jo til motorstyringen og har ingen ting med afterrun-systemet å gjøre. Den tre-/firepolede svære sensoren har heller ingen ting med afterrun-systemet å gjøre. På 20v sitter den aktuelle sensoren ved siden av den tre-/firepolede sensoren, såvidt jeg vet i vannrailen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 2, 2011 Jepp, den lille sensoren med 'spader'. Jeg hadde 'intermittent' feil på mitt relé, og det startet kun vifta, mens pumpa var stille. Når jag fikset det, (byttet transistor på utgangen) var det ikke så lenge før giveren røyk og ga konstant 'alt på'. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 19, 2012 Noen som vet hvor dette releet sitter på s2 avant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 29, 2013 Er en gammel tråd, men som svar til ev. andre så sitter det over beinplass på førersiden. Litt ved siden av rattstamme. Mitt var merket med 324. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...