#1 Skrevet Mars 7, 2011 (endret) Jeg har ikke lenger bruk for min midlertidige bruks bil og selger den til fordel for kjøp av supermotard. Det er en mercedes 190e 89 modell med 2,3 132hk med 5 trinns manuell. Bilen har gått ca 217000 og det er byttet deler av fronten da forrige eier hadde et uhell før jeg hentet bilen. har hatt bilen siden november og den har fungert feilfritt. Den er senket med fk fjører og cobra dempere(ikke godkjent i vognkort enda) D&W fjærbeinstag framme Denne selges for 25000,- som den står med fritt valg av det jeg har liggende av 190 deler. (bremseklosser,svarte baklys,styling?,pre 88 frontfanger,16v midtkonsoll,luisi nav/ratt,har sikkert noe mere liggende) Er også int i bytte denne i supermotard med skilt,men litt mellomlegg fra min side. anonnsen:AutoDB-kode: 1282860 Finn annonse: her Ved hurtig salg så er årsavgiften inkl Mvh Kjetil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 26, 2011 Denne går nå for 20000,- +årsavgift. eller byttes i noe motorisert leketøy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2012 (endret) Lufter denne for salg igjen. Lufter denne for salg igjen. Lagt til etter 6 dager 1 time: siste bildene jeg tok før jeg satte på vinterdekkene. mr2 stolene i bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...