#1 Skrevet Mars 1, 2011 Kjenner et slag eller dunk i ratt når jeg bremser litt hardt. Bremsene tar greit og er kun dunk idet bremsene begynner å ta skikkelig. Ingen ulyder/vibrasjoner ellers, og de tar jevnt. Hvis jeg bremser og slipper, bremser og slipper osv. så gjentas dunkingen hver gang. Dersom jeg bremser med mindre kraft er det ingen ulyder eller slag. Noen som vet hva dette kan være? Er en '02 1,4 Fabia. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 3, 2011 Anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 3, 2011 Ville sjekket foringer i forstilling+bærekuler. Edit: Kjenner nok ikke det i rattet så ville sett på yttre endeledd/styrekule. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 3, 2011 Ok, skal få det sjekket ut, men trodde det ville gi utslag på humper osv også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 3, 2011 Sjekk hele forstillinga du;) både foringer og styreledd osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...