Anbefalte innlegg

Finner ikke noe særlig skrevet om de hverken med å søke her eller google, selv om de påstår å ha holdt på siden -74.

http://www.zumbo.no/

grunnen til at jeg spør er at jeg fant noen som jeg tror hadde vert ganske kledelig på frakteren min, prisen er fin og.

http://www.dekk4.no/default.aspx

Nett siden er ganske dårlig å navigere rundt i, føler jeg bare kommer tilbake til start uansett hva jeg gjør .

http://www.dekk4.no/default.aspx

resampler.aspx?type=big&src=F7.jpg

resampler.aspx?type=big&src=F3.jpg

IMAG0023.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns de nederste felgene der er knalltøffe.

Firmaet har jeg aldri hørt om :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De pleier iallefall å ha stand på gatebilmesser.Fant noen felger jeg likte da de var i bergen,ganske rimelig også.Ble

ikke kjøp pga feil innpress.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har handla felger hos di.. rot med levering.. men god service.. jeg leverte felgene igjenn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

leverte de tilbake? på grunn av rot med levering?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vell fikk 2 forskjellige felger i leveringa.. Var ikkje aktuelt og sende de tilbake.. så jeg kjørde med 4 18" felger fra sogn til sarpsborg med felgene for og levere di tilbake..Blir lovet nye felger når jeg kom dit, Når jeg kom dit var det ikke folk på butikken deres... satt i 2 timer og venta på folk. Da blei jeg fortalt at dei ikkje hadde felger til meg.. men dei hadde noen felger på gatebil (skulle på gatebil da) som jeg skulle få til samme pris.. Så jeg betalte utstillings bilett.. kjørde i STOR folkemasse for og komme til teltet deres. Da hadde di forsatt ikkje felger til meg.. MYE STYR FOR FELGENE!

Dårlig erfaring med disse folka!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De første var tøff! Mer har jeg dessverre ikke å meddele.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De miderste felgene ligner litt på noen andre også.

Har ikke så mye info på Cades, men de ser ganske bra ut :)

tyrus_bpl.jpg

Cades sine Tyrus felger ligner ganske.

bbs_ch_bpsl_ci3_l.jpg

BBS sine CH felger ligner litt

Kule felger, noe slikt jeg leter etter til min bil :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei hei! :) jeg vil gjerne oppklare litt her.

Jeg jobber nå på DEKK4 å vil bare beklage vis noen her inne har fått dårlig service eller noe sånnt av oss tidligere.. De gutta som drev DEKK4 før var utrolig uprofesjonelle å det er bare å beklage.

Jeg lover å yte den beste servicen for dere vis det er noe som helst jeg kan hjelpe dere med

VACN kunder får gode tilbud av meg :)

salg@dekk4.no

95 28 18 82

Nok en gang så vil jeg bare beklage for "servicen" forrige eier ga..

Mvh Bård Sebastian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet hvordan kvaliteten på disse "zumbo" felgene er? kina felger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er felger som er produsert i Kina ja som alt mulig annet f.eks rotiform (billig felgene) dem produseres med tyske TÜV maskiner å lakkeres med 2 lag klarlakk i steden for ett! :) Felgene er også TÜV Godkjente! :)

Er det noe du lurer på så send meg gjerne en mail :)

SALG@DEKK4.NO

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.