Interiørkode til sportsinteriør??

Anbefalte innlegg

Er det noen her som vet hvilken interiørkode jeg har? Det er skifta interiør til sportsutgaven, og jeg må ha nytt ryggtrekk på grunn av hull i sideputa.. Det skal visst stå bak på trekket, noe som vil si at jeg må ha av hele trekket, og så bestille det.. Så hvis noen her hadde visst det hadde det vært bra! :) Her er et bilde av mønsteret.. Eneste bilde jeg har.. ;)

DSC01958 small.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du leser denne tråden, så forstår du hvor du kan finne interiørkoden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er skifta interiør til sportsutgaven,

Quoter meg selv her jeg da.. Det er skifta interiør i den, så koden som står i hefte og i hjulbrønnen stemmer ikke.. Så om noen visste eller hadde dette interiøret orginalt i bilen så hadde det vært kjekt å vite det før jeg evt må ta av litt av trekket for å finne den lappen... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har dette interiøret orginalt og kan sjekke i heftet eller på lappen bak om hvilken interiørkode det har? Hadde vært helt glimrende om noen har.. Det er de sportsstolene..

Bilde fra NBS sine sider.. Ser iallefall mønsteret her..

10568_4.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: hjelp : Noen som kan hjelpe? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gi meg 5 min da, så skal jeg springe ut i bilen og sjekke ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vart skræmt ja :)

Kan det være N4A/ QL ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig å skaffe dette stofet i metervis? Eventuelt taktrekket...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vart skræmt ja :)

Kan det være N4A/ QL ?

Hmmm... Er det byttet interiør i din? Det er den samme koden som står i min.. Men møller mente at det sportsinteriøret ikke ble levert til sedan.. Bare til avanten... Så de mente jeg hadde byttet interiør og at ikke koden var riktig..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke vært byttet det jeg vet nei. Er jo samma mønsteret i baksetet også, og baksetet på sedan og avanten er vel ikke det samme. Tror nok møller tuller fælt der ja :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke vært byttet det jeg vet nei.

...og det er det samme som jeg har, med store sidestøtter?? Hmmm.. Kanskje møller har dritipådraget her... : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er nytt setetrekk på plass.. Det var riktig kode på interiøret.. Fikk hele det trekket til ryggen pga at det er sydd i sammen. Kostet rundt 1600 kroner for hele.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.