#1 Skrevet Mars 2, 2011 Hei, broren min har byttet dynamo på bilen, men husker ikke helt hvordan reimen skal gå. Det er ca 5-6cm for mye slakk på reima nå. Noen som har bilder av hvordan den skal gå? Det gjelder 130hesteren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 2, 2011 husker ikke helt hvordan det ser ut men noe alla dette: ? (ja, jeg vet jeg kan tegne) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 2, 2011 Hehe, pen tegning det der Sendte den videre til broder'n nå. Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 3, 2011 Bilde. Var i alle fall slik på min 03 1,9 TDI 130HK. Dok1.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 4, 2011 Takk for svar, bror min fant en tegning på nett også. Så nå er reima på. Legger ved bildet jeg også til eventuelle andre som kunne trenge der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 4, 2011 Da husket jeg riktig da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...