Anbefalte innlegg

Hei.

Min Audi A4 B5 lever sitt eget liv. Det har seg sånn at bilen svinger av seg selv på en måte.

Når jeg kjører rett frem driver bilen å svinger litt fra side til side. Det er ikke mye men det er

forferdelig irriterende. Når jeg skifter felt føles det som bilen blir kastet til siden når jeg

krysser midtstripen.

Har hatt bilen inne på to forskjellige verksteder. De fant feil på fire(!) bærearmer, ellers var alt

ok. Disse ble bytten og problemet forbedret seg litt. Leverte den inn på et annet verksted for

å se om de kunne finne noen feil. De hadde den til og med på firehjulskontroll men fant ingen

feil.

Av og til kommer det en ulyd fra venstre hjul. Høres ut som bremsene eller noe tar borti hver gang hjulet går en runde.

Kan det være noe feil med bremsene? Eventuelt noe annet som kan være feil?

Alexander.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minner mykje om sporing det du beskriver. Kom det plutselig eller ved skifte av dekk/felg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har hatt den på 4-hjulskontroll, men justerte de også? Ved en ujustert forstilling vil bilen oppføre seg sånn som du sier, og gjerne der det er sporete vei også. Senket bilen etter at den har vært på 4-hjulskontroll&/justering? I verste fall har du noen dekk som sporer veldig mye, som mange billigdekk ofte gjør (uten at jeg veit hvilke dekk du har), men holder en knapp på forstillinga di som trenger å justeres ordentlig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.