Anbefalte innlegg

Vi har fått flere nye rabattavtaler med firmaer i Osloområdet. sjekk ut lokallagsiden vår for oppdateringer.

 

 

NB: Husk at gyldig medlemskort for 2005 må fremvises for å oppnå rabatt.

 

Hilsen John-Arild og Arne

: rb :: gb :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan melde fra om at vi også får 10% på Torshov Bilrekvisita.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan melde fra om at vi også får 10% på Torshov Bilrekvisita.

 

Er det noen offisiell avtale som noen har gjort, eller gir Torshov det til alle bilklubber eller noe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen offisiell avtale som noen har gjort, eller gir Torshov det til alle bilklubber eller noe?

 

Dette er spesielt til VW-Audi Club Norwegen.

Jeg spurte bare tilfeldig da det før meg i køen var en fra Peugeot klubben.

Han spurte og fikk 5%.

Da jeg spurte om vi hadde, sa han i kassa at vi hadde bedre avtale og ga meg 10%.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er spesielt til VW-Audi Club Norwegen.

Jeg spurte bare tilfeldig da det før meg i køen var en fra Peugeot klubben.

Han spurte og fikk 5%.

Da jeg spurte om vi hadde, sa han i kassa at vi hadde bedre avtale og ga meg 10%.

 

Bra. Da får vi legge den inn i rabattoversikten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kan se hva jeg får til på mekonomen i snadvika også, da jeg henger litt bak disken der iblant... : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kan se hva jeg får til på mekonomen i snadvika også, da jeg henger litt bak disken der iblant... : ja :

 

Da har jeg ordnet rabattavtale på Mekonomen i Sandvika! Klubbens medlemmer har fått en rabattavtale som tilsvarer 20%...

Det må fremvises medlemskort for å få rabatt!

Vær vennlig å ikke misbruk avtalen.

Håper å se noen av dere i butikken!

 

Mvh Petter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg ordnet rabattavtale på Mekonomen i Sandvika! Klubbens medlemmer har fått en rabattavtale som tilsvarer 20%...

Det må fremvises medlemskort for å få rabatt!

Vær vennlig å ikke misbruk avtalen.

Håper å se noen av dere i butikken!

 

Mvh Petter

Kjempeflott Petter!!! :tilber::tilber:

 

Jeg skal legge ut tilbudet på siden vår umiddelbart

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden er nå nok engang oppdatert med NYE rabattavtaler. : ja :: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er web-siden jeg viser til : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åja.... Men blir ikke det litt smør på flesk da? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åja.... Men blir ikke det litt smør på flesk da? :P
Det er faktisk ikke alle våre medlemmer som har registrert seg på forumet, derfor har vi opprettet en egen side med rabattavtaler på lokallagsiden vår ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei sveis, PorrAudio har fått lagt ut sin rabattinfo under Hele Norge, men firmaet holder til i Akershus, så hvis noen skulle ønske å spare litt på frakten så er det mulig å komme å hente eventuelt store bestillinger.

 

Forøvrig får klubb medlemmer 10% rabatt på alle varer med untak av spesielle tilbudspakker.

 

Ta en titt på http://www.PorrAudio.com hvis du skulle være interessert i bilstereo til knallpris :)

 

Håper forøvrig på å kunne møte opp på noen treff i oslo området når det går mot varmere tider, kanskje med demobil som viser litt av vareutvalget vårt ;)

 

mvh,

Jørgen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Først må jeg si jeg er takknemmelig for alle de som gjør en innsats for medlemmer ved å skaffe rabattavtaler. Men jeg lurer på en ting...

 

Ser det er 20% rabatt på mekonomen på Sandvika, men hvorfor ikke få i stand en landsdekkende avtale? Etter det jeg skjønner (samtale med mekonomen sentralt) er det ikke noe stort problem å få til dette. (Eventuelt om alt gjøres på lokalt nivå, hvorfor er det ikke rabatt på mekonomen i f.eks. i smallvollveien?).

 

Tilsvarende for andre kjeder - de har ofte sentralisert kunderegister m/ rabatter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.