#1 Skrevet Mars 2, 2011 Førstkommende søndag er det klart for lokallagssamling igjen.. Som før, kl.18.00 ved trafoen på andre siden av veien for parkeringen til Toys` Sarpsborg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 2, 2011 Im in 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 2, 2011 Flott. Sattse på vi har en bil å komme med da: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 2, 2011 Førstkommende søndag er det klart for lokallagssamling igjen.. Som før, kl.18.00 ved trafoen på andre siden av veien for parkeringen til Toys` Sarpsborg.. Sa Knutta som er fast oppmøtende nytter ikke med dårlig unnskyldning denna gangen Knuttis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 2, 2011 Skader jo ikke å nevne det for andre av den grunn Og for ordens skyld, jeg har stått alene der oppe mang en søndag jeg også, det begynner bare å bli noen år siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 2, 2011 Og som vanlig har jeg en bil igjen Dere kan jo komme til Ås isteden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 3, 2011 Plass til mange der da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 3, 2011 100kvadrat grunnflate.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 6, 2011 Diggæste været i manns minne, så satser på godt oppmøte i dag!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 6, 2011 jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 6, 2011 Diggæste været i manns minne, så satser på godt oppmøte i dag!! second that 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 6, 2011 SKUFFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 6, 2011 Som vanlig så ble dere 3 stykker eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 6, 2011 Jeg falt på isen på fredag og har ligget rett ut på sofaen etter det. Først nå klarer jeg så vidt å komme meg opp. Derfor jeg ikke møtte opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 6, 2011 Var flere sist gang regner jeg med. Kom meg ingen steder da bilen mangler girkasse for tiden: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 6, 2011 Spot on Rune! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 6, 2011 Det er dobbelt så mange innom å leser i denne tråden NÅ en det var på treffet...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 6, 2011 Måtte desverre melde pass idag selv, har hatt besøk ikveld, men kjipt at det ikke passet for flere da, siden det var knallvær idag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 6, 2011 Vi får se når jeg har fått sammen Golf'en min. Og det blir sommerføre, og telehiv'en har lagt seg litt så det faktisk er mulig å kjøre fra Askim - Særp uten at jeg mangler hele bunnpanna og alt som er under bilen min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 13, 2011 Kom fra hjem fra Spania i dag så fikk desverre ikke møtt opp :-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 13, 2011 kommer flere treff Atle! Bare pass på å komme neste gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...