#1 Skrevet Mars 2, 2011 Hadde en liten diskusjon med fatteren her. Han mener at jeg skal lime på cupra leppe på fangeren, mens jeg mener at jeg skal skru.. Deres mening? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 2, 2011 jeg sier begge deler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 2, 2011 Bruk begge jeg brukte bare skruer og måtte rette på den flere ganger fordi den sank ned på midten.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 2, 2011 Tec 7 og skruer da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 2, 2011 helt klart begge deler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 2, 2011 Begge deler! 2-komponent plastlim funker bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 3, 2011 husk å vask med silikonfjerner GODT før du bruker limbaserte produkter.. plast inneholder bra med fett! evt matt ned litt med slipepapir der hvor den skal limes, for bedre heft 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...