#1 Skrevet Mars 2, 2011 Noen som har erfaringer med slike: http://cgi.ebay.de/Diagnose-Adapter-Webasto-Thermo-Top-E-Standheizung-USB-/120675564537?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item1c18d2fbf9 Evt. hvor ligger diagnosekabelen til webastoen på en VW golf mk5? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 3, 2011 ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 3, 2011 Hei! Sålenge den er originalmontert med fjernstyring så er inngang på pin2 i 8polet stikk inn på webasto være aktivert. Det er inn på pin2 at fjernstyringen sender w-bus signal for å starte varmer, og denne signalledningen fungerer også som diagnosekabel. Dette skal være en lilla/grå kabel som går inn på pin2 i 6polet stikk inn på styreenheten for fjernbetjeningen. Da er det altså denne kabelen du må inn på for å bruke w-bus diagnosen som du har linket til. Til vanlig så bruker vi VAS diagnoseutstyr på varmerene så lenge det er originalt, men ved oppgradering fra kjørevarmer til parkeingsvarmer så må vi bruke w-bus diagnose på kabelsettet som vi ettermonterer. Det vil være enklere for din del å kjøre diagnosen på webastoen med vag-com via original diagnosekontakt, istedetfor å demontere og sprette opp ledningsnettet for å komme deg inn på den riktige ledningen. Håper dette var noe til hjelp, hvis ikke så får du bare spørre ivei :-) Mvh Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 11, 2011 Drar opp denne litt jeg; har en '03 A6 med original webasto som ikke er brukt de siste 5 årene pga. forrige eier alltid parkerte i garasje både hjemme og på jobben. Da jeg testet webastoen hørtes den normal ut, men den spydde ut MYE tykk hvit røyk. Jeg antar at jeg må bytte brennkammer og/eller glødeplugg, men det hadde vært greit å få bekreftet dette før jeg kjøper noe. Noen som vet hvordan man kan kjøre diagnose på webastoen med vag-com? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 12, 2011 Kobl på vag-com og velg aux heat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...