#1 Skrevet Mars 9, 2005 Kom akkurat over noen fine 8 og 9x17 felger med 205/50 og 255/40 vinterdekk... Noen som har formening hvordan i all videste verden det blir å kjøre med denne dekkombinasjonen på vinteren på en Golf IV? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 9, 2005 Det var litt av en dimensjon til Golf på vinterføre ja Har kjørt med 235 dekk på en BMW 5 serie uten problemer. Men skal du ut å kjøre på plasser hvor det ikke blir brøytet eller saltet med en gang det meldes sne på værmeldinga er vell ikke 255 dim noe å anbefale på vinterføre. Men så lenge det er tøft.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 9, 2005 255 forran hadde jo vært helt uaktuelt... med siden det kun er bak det er 255 og 205 forran så tenkte jeg kanskje Kan være jeg kjøper de uansett, likte felgene jeg... kan jo evt bare kjøpe litt smalere bakdekk neste sesong evt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 9, 2005 Strosek-felgene er skikkelig tøffe! Flere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 10, 2005 Kunne ikke vært mer enig at det er sinnsykt tøffe hjul... nesten for gale å bruke de til vinterhjul evt Litt bekymret for hvordan det går med plassen på 9x17 ET20 med så breie dekk bak, men det går sikkert bra Må nesten bare kjøpe de ihvertfall... er ikke felger en kommer over hver dag akkurat! Men noen som har formening om hvordan det vil gå å kjøre med så breie hjul bak på vinterstid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 10, 2005 Det er vel 5-130 på de felgene der ?? Trenger adapter-spacere da vil jeg tro.....hint hint.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 10, 2005 Som om at jeg ikke allerede har felger med 5x130 på bilen fra før Men de jeg har bak på bilen idag er 30 mm så jeg er faktisk litt itvil om de blir for breie for de her felgene da innpresset blir 20 (felgene er ET50) så jeg har allerede vært inne på tanken å høre med deg dersom jeg må ha 20 mm Hadde jo ikke skadet med 2 sett Porsche senterdekler heller.... ett til hvert sett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 10, 2005 Kjøp spacerne mine å vals litt da vel Jeg havner opp på ET 30 på mine 10x18 felger som skal være bake...........må valse pittelitt tror jeg. Siden Mille Miglia har litt mindre innpress enn RH som jeg egentlig skulle kjøpe (MM har ET47 og RH har ET52) Har ikke fått de navdekslene enda......... Skal etterlyse de en gang til tror jeg. De ble som sendt som forsikret pakke fra Tyskland. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 10, 2005 Arg Hater useriøse selgere... skulle hente hjula ikveld men nå hadde han plutselig solgt de til en annen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...