Anbefalte innlegg

Er det noen som kjører breie 19" på b5? eller har bilder av det?:)

 

Vurderer å legge slicks på zito felgene, og da må jeg ha noen nye felger. Å felger med dyp kant virker ikke så store som de egentlig er, så kanskje det ikke blir for "mye" likevell med noe slikt?

Da det vurderes litt carbondetaljer på bilen, og den er rød innvendig :)

 

92_113632589.jpg

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=25377892

 

Hva tror folket?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig stilige felger!! di passer nåkk ganske bra på B5! kjøp kjøp:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig stilige felger!! di passer nåkk ganske bra på B5! kjøp kjøp:)

 

Hehe, ja. Var det så enkelt så. Nå er det jo slik at størrelsen teller litt også, de kommer kun i 19" disse. 8,5 og 9,5 breie, 8,5 har nesten ikke kant og 9,5 har en del kant. Kunne tenkt meg kant hele veien jeg:P Men 9,5 fremme da? Har 9x18 nå, og det går jo forsåvidt bra det, godt med senk og:)

 

Må være en tidlig utgave av a5'en du har der Terje, ifølge signaturen din iallfall ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fææn, det såg eg ikkje, godt du sa i fra der, pff A5 ? blir for dyrt for meg det! :) eg har 235/35/19 felger.. di er 9" har senka bilen min 40/40 å ha forsatt god klaring så eg trur at det skal gå med di felgene du ser på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fææn, det såg eg ikkje, godt du sa i fra der, pff A5 ? blir for dyrt for meg det! :) eg har 235/35/19 felger.. di er 9" har senka bilen min 40/40 å ha forsatt god klaring så eg trur at det skal gå med di felgene du ser på :)

 

Hehe ;)

 

Hvilket inpress på de?

Og sleng ut et par bilder av de da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

9x19" med ET38 går som en drøm...da burde det går med 9,5x19" ET 35

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

9x19" med ET38 går som en drøm...da burde det går med 9,5x19" ET 35

 

Kjører du med det Øyvind? Har du noen closeup bilder av felgene på bilen? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et annet spørsmål også, hva tror dere om fargen? Sort senter eller grå senter?

92_-1147408571.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

9x19" med ET38 går som en drøm...da burde det går med 9,5x19" ET 35

 

Felgen bygger 9,35mm lengre ut, og toppen av samme dekk bygger 3mm lengre ut. Disse marginene er nok skillet mellom problemfrit og problem på A4 B5.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg prøvde noen 9x19" ET38 nede hos Jan Brede da med 225/40 dekk,og dette slikka innerskjerm og litt til,men sånn utseendemessig ble dette perfekt hvertfall forran...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her har dere 19" med senk på min B5 iallefall, kan ikke senke mere framme, må valse hjulbuene da :(

Felgene er akkurat innen for hjulen, men når jeg svinger så har jeg et stoort problem, så har tatt både hjulbuer og lakk med meg... :P

25072009177.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg prøvde 9,5x19" ET35 med 235/35 dekk, bak på min B5 når jeg hadde den og det så ut som det gikk ganske fint :) Kjørte ikke, men så ut som det var ok plass.. Jeg tviiiler på at du får det på fremme, men nå skal jeg ikke si sikkert siden jeg ikke har prøvd :P

 

Er det ingen i nærområdet ditt som har noen felger du kunne prøvd på? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg prøvde 9,5x19" ET35 med 235/35 dekk, bak på min B5 når jeg hadde den og det så ut som det gikk ganske fint :) Kjørte ikke, men så ut som det var ok plass.. Jeg tviiiler på at du får det på fremme, men nå skal jeg ikke si sikkert siden jeg ikke har prøvd :P

 

Er det ingen i nærområdet ditt som har noen felger du kunne prøvd på? :)

 

Har et par 9.5x18 med 265.35.18 eller 40 profil liggende:p Kan jo iallfall få testet bredden på felgen. Husker ikke et, også har jeg jo 8.5x19 liggende med 235.35.19, så får prøve litt og rekne litt. Kommer ikke hjem før tirsdagen som kommer, så får prøve ut da! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Visst du kjører s4 b5, so er det ikkje vits å tenke på breie kant felger fremme, bremsekaliperene vil ta i eikene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Visst du kjører s4 b5, so er det ikkje vits å tenke på breie kant felger fremme, bremsekaliperene vil ta i eikene..

 

Ja, du sier vell kanskje noe. Men om eikene går utover, med kant:) jada, må leve i troen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.