Anbefalte innlegg

Har ett lite problem, bilen min lekker litt kjølevæske, men bare inniblandt, noen få ganger, og har ikke noen sammenheng med hva jeg gjør, varm kald motor.. sett under og oppi motor og alt som går ann.. ikke noe tegn etter lekkasje...

Skal på service bytte reg reim og vannpumpe til uka, samt har byttet lokk på kjølevæske beholderen..

når jeg ser i garasjen så lakk det idag på førerside, bitte liten dam bare.. tidligere har det vært på andre siden.. HVA F*** kan dette være? noen som har vært borti lignende?

på forhånd takk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ett lite problem, bilen min lekker litt kjølevæske, men bare inniblandt, noen få ganger, og har ikke noen sammenheng med hva jeg gjør, varm kald motor.. sett under og oppi motor og alt som går ann.. ikke noe tegn etter lekkasje...

Skal på service bytte reg reim og vannpumpe til uka, samt har byttet lokk på kjølevæske beholderen..

når jeg ser i garasjen så lakk det idag på førerside, bitte liten dam bare.. tidligere har det vært på andre siden.. HVA F*** kan dette være? noen som har vært borti lignende?

på forhånd takk

bitte liten sprekk i en kjølevæske slange som kun får lekasje når det blir trykk i systemet? har du treykktestet systemet enda?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bitte liten sprekk i en kjølevæske slange som kun får lekasje når det blir trykk i systemet? har du treykktestet systemet enda?

ikke trykktestet det nei, men det som er så pussig er jeg kan kjøre en uke uten at det kommer ett drypp, med småkjøring, hard kjøring og by, landevei, all mulig slags, men plutselig kommer det en skvett.. ikke funnet noen anntydning under heller til hvor det kommer fra, sjekket slanger osv: dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.