"elektrisk" tenningsanlegg til mk1

Anbefalte innlegg

Er en stund siden jeg hadde mk1 sist, så mye er gått i glemmeboka..

Men for å unngå stift/kondensator mener jeg å huske at det er mulig å benytte coil,fordeler og tenningsmodul med tilhørende el.nett fra andre golf/jetta/ evt. passat osv.

Hvilke? Snakker vi enkelt å greit alt som er av mk1 og mk2 med tenningshjerne (mk3?)?

Noen som har dette liggende og som selger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

opp igjen - hadde vært greit å "oppgradert" tenning da bilen ikke er helt i hundre...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle stemme det du sier, men det er en dyrere løsning mener jeg å huske..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel bare å plukke komplett fra en 2`er golf det. Er jo helt separat ledningsnett for tenningen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er det jeg spør om - passer fordeleren og fra hvilke biler..

Men da har jeg forsåvidt fått et svar og et utgangspunkt!

Noen som har? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I tillegg til nevnte G2 som er nevnt kan du hente fordeler og det separate tenningsnettet fra Passat 32b og Audi Type 81/85 med firer ev. bare nettet fra Transporter T3. Skulle ikke forundre meg om du kan hente fra Passat 35i også, men en slik har jeg aldri lagt mine hender på;).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vakkert Andreas - da er muligheten for at noen har dette liggende, særdeles tilstedeværende! Send meg en PM om noen har :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.