#1 Skrevet Mars 3, 2011 (endret) Er en stund siden jeg hadde mk1 sist, så mye er gått i glemmeboka.. Men for å unngå stift/kondensator mener jeg å huske at det er mulig å benytte coil,fordeler og tenningsmodul med tilhørende el.nett fra andre golf/jetta/ evt. passat osv. Hvilke? Snakker vi enkelt å greit alt som er av mk1 og mk2 med tenningshjerne (mk3?)? Noen som har dette liggende og som selger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 8, 2011 opp igjen - hadde vært greit å "oppgradert" tenning da bilen ikke er helt i hundre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 8, 2011 Gasolin.no har http://www.gasolin.no/index.php?main_page=product_info&cPath=26_82&products_id=721 mener Håkon Tuff her på forumet har montert et slikt sett i sin jetta mk1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 8, 2011 Skulle stemme det du sier, men det er en dyrere løsning mener jeg å huske.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 8, 2011 Er vel bare å plukke komplett fra en 2`er golf det. Er jo helt separat ledningsnett for tenningen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 8, 2011 (endret) Det er det jeg spør om - passer fordeleren og fra hvilke biler.. Men da har jeg forsåvidt fått et svar og et utgangspunkt! Noen som har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 9, 2011 I tillegg til nevnte G2 som er nevnt kan du hente fordeler og det separate tenningsnettet fra Passat 32b og Audi Type 81/85 med firer ev. bare nettet fra Transporter T3. Skulle ikke forundre meg om du kan hente fra Passat 35i også, men en slik har jeg aldri lagt mine hender på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 9, 2011 Vakkert Andreas - da er muligheten for at noen har dette liggende, særdeles tilstedeværende! Send meg en PM om noen har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...