#1 Skrevet Mars 3, 2011 Hei. som jeg har skrivet i tittelen så lyser lampa til håndbrekket hele tiden. lurer på om dette kan være bryteren eller noe ? prøvde å ta en titt men er jo så utrolig trangt, må ha opp håndbrekket også prøve å pirke under der, men det var ikke mye lett igrunn.... Så lurer på om noen har noe andre tips å komme med? Utrolig irriterende med det lyset på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 3, 2011 den lyser ikke også hvis bremsevæske tanken er tom da? har du sjekka den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 3, 2011 Er ikke den, vet det er håndbrekklampe hvis jeg tar den opp og ned fort eller nykker litt i det så slukker den . men er dårlig kontakt der.. det jeg er ute etter, er ossen jeg kommer til lettere ved håndbrekket ved bryteren der?? håper på svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 4, 2011 Ingen som vet? må jeg av med midtkonsoll kanskje? Håper noen har noe tips å komme med.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 4, 2011 Anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 4, 2011 Du kommer til noen skruer hvis du vipper opp dekselet rundt girspaken. En i forkant under brekket. To på sidene rett bak stolene. Og muligens en under luftrillene bak, men den er jeg ikke sikker på. Plasten rundt brekket er vel et slags plasklipslås av no slag MEN du har brukt lengre tid på å spørre her enn å gå å se og prøve deg fram. Ta deg god tid og ikke riv og slit så finner du ut av det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 4, 2011 Okei, takk for svar =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...